Twoja wizytówka

O marketing trzeba dbać w każdym najmniejszym detalu. Nieważne czy chodzi o dużą, czy o małą firmę – zawsze trzeba troszczyć się o plan promocji. Ale co jeśli nakłady finansowe firmy są naprawdę małe i środki na marketing są znacznie ograniczone?

Na szczęście jest pewien pakiet rozwiązań minimalistycznych. Na przykład można zakupić ekskluzywne wizytówki w atrakcyjnych, niskich cenach. A wizytówka to niezmiernie przydatny przedmiot, który usprawnia kontakt z klientem. Wyraźnie widać to chociażby na przykładzie mechaników samochodów, którzy często nawet nie mają stron internetowych, lecz swoją markę budują na rzetelnym wykonywaniu swojej pracy i tak zwanej poczcie pantoflowej. Wówczas klienci pojawiają się sami, po prostu z polecenia rodziny, znajomych. A skąd mają numer telefonu i adres? Często właśnie z wizytówki!

Niewątpliwie jednak zyski przedsiębiorstwa jeszcze wzrosną, jeśli zadba się o szersze działania marketingowe. Warto mieć starannie zaprojektowane logo, które łączy wizytówkę ze stroną internetową i z szyldem znajdującym się w miejscu pracy firmy. Grafika jest ważna – większość klientów bowiem podświadomie przechwytuje bodźce wzrokowe i na ich podstawie tworzy w swojej głowie wizerunek marki. Znaczenie mają nawet takie rzeczy jak faktura papieru, kolorystyka, rodzaj wybranej czcionki… Dlatego warto zaufać profesjonalistom i oddać projekt w ich ręce, jednocześnie zostawiając sobie prawo do podejmowania decyzji i do monitorowania procesu. Efekty finalne mają szansę się zwrócić!